Firminis stilius, prekinis ženklas
Logotipas (dažnai vadinamas logo) – grafinis ženklas, kurį gali sudaryti:
1. Specialiai parinktu šriftu parašytas pavadinimas ar santrumpa (pvz., Google, CNN);
2. Pavadinimas ar santrumpa, sudaranti visumą su grafiniu elementu ar simboliu (pvz., Vikipedija, UPS);
3. Tik grafinis elementas arba simbolis be teksto ar santrumpos (pvz., Apple obuolys).
Logotipo kūrimo esmė – įkūnyti kompanijos dvasią, išskirti ją iš konkurentų tarpo, būti lengvai suvokiamu bei atpažįstamu bei lengvai pritaikomu visuose media kanaluose (nuo spaudos iki interneto). Logotipai neretai derinami su kompanijų šūkiais (pvz., Nike „Just do it“). Logotipas ir firminis stilius – sudėtinė kompanijos, produkto ar institucijos komunikacijos ir rinkodaros dalis.
Logotipas atstovauja įmonę, o prekės ženklas žymi įmonės produkciją ar paslaugą.
Stiprus prekinis ženklas yra neįkainojamas, ypač tuomet, kai kova už klientus intensyvėja. Labai svarbu skirti laiko ir investuoti į prekinio ženklo tyrimus.
Prekinio ženklo gyvavimas ir jo teikiama nauda priklauso nuo prekinio ženklo įvaizdžio, prasmingumo, ženklo pozicionavimo rinkoje ir vadybos visų ženklo buvimo rinkoje etapų metu.
Birutės g. 2, LT-91203 Klaipėda
Tel. 8 46 381272
El. paštas: info@versloreklama.lt